Во годишното издание „СВЕТОТ ВО 2022-та“ „The Economist“ на македонски јазик, еден од најстарите, најтиражни, најчитани и највлијателни весници во светот, Душко Чифлиганец, заменик претседател на Адора Бизнис Групација, одговорен за бизнис развој, говори на повеќе актуелни прашања, како што е стратегијата за креирање на стратешки диверзифицирано корпоративно портфолио на брендот Адора во неколку клучни економски и стопански гранки во Македонија и во меѓународни рамки.
„Имаме амбициозни планови за враќање на домашната градежна сцена, со иновативни проекти, во кои ќе бидат интегрирани последните решенија во светот на архитектурата и недвижностите“, порачува Душко Чифлиганец, во интервјуто кое освен во печатеното издание на „The Economist“ на македонски јазик, можете да го прочитате и во електронско издание на следниот линк: Линк