Во мега интервјуто „Лицето на модерното градежништво“ во најновото издание во економскиот магазин „Менаџер Капитал“, Душко Чифлиганец, заменик претседател на Adora Business Group, зборува на актуелни бизнис и животни теми во неизвесното пандемиско време. Тој порачува дека на глобалната бизнис сцена, сега повеќе од било кога, е евидентен концептот „Modernise or Die”, што значи дека единствениот начин за опстанок и комфор во ова некомфорно време е секој бизнис да биде крајно адаптибилен, флексибилен и да се стреми кон најновото, најнапредното и најиновативното. „Со започнувањето на пандемијата, неизвесноста стана огромна и сите досегашни анализи повеќе не беа релевантни. Набрзо го идентификувавме Златибор како едно од ретките места на Европската мапа каде што продажбата на недвижности е драстично зголемена, како дестинација која е во огромна експанзија и има растечка популарност, по што делувавме брзо. Оригинален и иновативен, суптилно креиран за планински хедонизам во кој ќе уживаат задоволни и среќни купувачи, комплексот „21st Century Zlatibor Residence, Spa & Wellness” e најновиот градежен проект на брендот Адора во соседна Србија, вреден 15 милиони евра, кој е во фокусот на моето работење“.- потенцира Душко Чифлиганец, заменик претседател на Адора Бизнис Групацијата, што се окрупни и го прошири градежниот бизнис во други земји, како и во други области. Најмладиот претставник на топ менаџментот на Адора, оценува дека паметниот начин на инвестирање во резиденцијално-хотелскиот комплекс на Златибор кој ги враќа вложените пари, е адекватен пример и одлична илустрација за флексибилноста и исклучителната важност на способноста за брза адаптација, што компаниите мора да ја поседуваат во денешната деловна средина. „Во новото време малите детали ја креираат глемата слика и ги диверзифицираат најдобрите од останатите. Мојот досегашен успех на проектите, каде што јас бев проект лидер се заснова токму на исклучителната работа посветена на маргините, односно деталите. И верувајте, многу често количината на вложеното време во одредена работа има поголема улога во нешто дали ќе испадне убаво или не, отколку вложените пари во истото. Ова е сегмент за кој што можеби повозрасните генерации немаат толку трпение како нас, помладите“, истакнува Душко Чифлиганец во интервјуто во „Менаџер Капитал“, каде меѓу другото тој зборува и за соработката со Ѓоковиќ Фондацијата, за вложувањето во акции наместо во криптовалути и за неговиот животен слоган „Треба да работиме за да живееме, а не обратно“. Интегралното интервју прочитајте го на следниот линк: www.kapital.mk